Allmänna köpvillkor för företagsköp
Avtal för företagsköp
§1 Allmänt om försäljningsvillkor
§2 Beställning
§3 Produktinformation
§4 Lagerstatus
§5 Fakturaköp
§6 Reklamation vid transportskador
§1: Allmänt om Försäljningsvillkor
Avtalet gäller för inköp gjort med betalningsadress till företag, institutioner och organisationer.
§2: Beställning & Leveranskostnader
Beställningar görs via vår hemsida, telefon eller e-post. Det officiella köpet ingås när produkterna är packade för att sändas till köparen.
Uppgifter om leveransalternativ och leveranskostnader finns i köpkorgen. Uppgifter om betalningssätt finns också i köpkorgen.
§3: Produktinformation
Närmare information om produkterna fås genom att klicka på i frågavarande produktnamn i Smartdeals webbshop. OBS! Produktbilden kan skilja sig från produktofferten eller innehålla produkter som inte ingår i produkten.
§4: Lagerstatus
Produkternas lagerinformation uppskattade datum för när en produkt kan levereras.Om produdkten finns på lager finns det angivet hur många exemplar som finns på lager.
En order levereras när produkterna i ordern finns i lager. Ifall inte alla produkter är tillgängliga reserveras de produkter som finns tillgängliga i väntan på att övriga kommer i lager. Kunden kan göra förändringar i sina beställningar för att påskynda leveransen. Enklast gör du förändring i din beställning genom att maila oss på info@smartdeals.fi
§5: Fakturaköp
När en produkt köps på faktura förblir produkten i Smartdeals ägo tills full betalning har mottagits.
§6: Reklamation vid transportskador
Kontrollera din beställning genast du mottagit leveransen. Mottar du en skadad produkt måste detta reklameras inom 5 dager efter leveransen har tagits emot.